yirmiikikasim23 bebegiminbesigicamdan bende 7-8 aylikken biraktim belki daha erken, bebek suyu veriyordum simdi damacana suyu iciyor artik
Mnli bebegiminbesigicamdan benim doktorum gerek yok çeşme suyu içmiyorsunuz dedi ben hiç o şekilde vermiyorum eve kendimize de 1.5 lt alıyoruz ondan veriyorum
Derininannesi32 Gldekpnci içtiğiniz sudan size birşey olmuyorsa çocuğunuza da olmaz büyümüş artık 2 yaşına kadar beklemek saçmalık ilk defa duydum gördüm bunu.
Gldekpnci Derininannesi32 Osman gönülaldı sanırım 2 yaşına kadar diyen bize bişe olmuyor ama ona olabilir yetişkin insanın metabolizması ile ya da bağırsak sağlığı sindirimi herseyiyle 15 aylık bir bebek tabiki bir tutalamaz
Derininannesi32 Gldekpnci her doktor farklı birşey diyor zaten doktorlara kalırsa çocuğu fanusta büyütücez
Gldekpnci Derininannesi32 maalesef zaten mama yaptığımızda mecbur kaynatıyoruz onun dışında bebek suyu kullanıyoruz onuda kaynatmaya gerek yok