ygtzynp Cipsdelisianne sadece detaylı ultrason yaptırdım 2 li 3 lü testlerde yanılma payı çok yüksek eğer aldırma gibi Bi düşünceniz de yoksa boşuna kafanızı bulandırmayın tabi benim düşüncem bu elbet karar sizin
Mavigokyuzu Ben girdim 2 li taramaya doktorum sonra riskli gebelik olmadığı için 3 lu ve dörtlü taramaya gerek duymadı. 2 li tarama ve detaylı ultrasona girdim hamileliğimde
2124 Cipsdelisianne Oğlumda hepsıne girdım kızmda 2 liye girdım yaşımdam dolayı yüksek cıktı 3 lü fln girmedım detatlıya girdım sadece bence tarama testlerı gereksız sadece detaylı yetıyo
yirmiikikasim23 Cipsdelisianne 3 luye falan girmedim detaylida yuzeysel bisey cikmadi zekasinida dogunca anlarsin demisti doktor, suan 1 yasinda cok sukur birseyi yok😊 yanilma payi cok fazla oluyor genelde