Arkadaşlar 5 aylık bebeğim var. doğumdan hemen sonra başlamadı ama 2 aydır özellikle yatarken sırtım ağrıyor. Yatarak emziriyorum o esnada da sırtım ve belim ağrıyor. Spor mu yapmak lazım. Yani zaten çok hareketli geçiyor günler😅 Yatınca dinlenirim diyorum onda da sırt ağrısı oluyor. Var mı bu durumu yaşayan Ne yapmalıyımm