lagerthaa Kızlar ya bebeğim 43 günlük şuan aşırı bir uyku ve yorgunluk çekti eskiden de hep gün içinde uyurdum ve çok severdim sabah Türk kahvesi içtim şuan mesela bi bardak daha içsem sütüme geçer mi ?? Gerçekten hiç enerjim yok :( yada napabilirim
cakebabe Benim içtiğim olıyor hemde koca bir fincan kafein olduğu için bebeğe uykusuzluk olarak geçiyormuş ama ben farketmedim hiç 😂