Bebeğim 2,5 aylıkken kalça ultrasonu yapıldı sol kalçası tam oturmamış dediler Bir ay sonra çağırdılar tekrar gittik bu sefer de kalçası oturmamış dediler pelvik bandaj verdiler takan var mı daha önce zorluğu var mı ne kadar sürüyor eğer kullanan annelerimiz varsa tecrübelerinizi yazar mısınız