Kızlar doğduğumuzdan beri gazlıyız evet ama 4. Aya girdi gireli değişti gazı dahada coğaldı azalacak yere artık kafayı yicem geceleri hiç uyumuyor sürekli emmek istiyor gazını çıkarmama asla izin vermiyor sürekli ağlıyor cok yoruldum ne gaz damlaları denedim fayda etmedi yediklerimede çok dikkat ediyorum doktor 1 yasına kadar sürebilir dedi hayatım yıkıldı resmen alerji testi bile yaptırdım bir sey cıkmadı 5 aaymoldu her gün geçecek diye mucize bekliyorum var mı bizim gibi olan ağlamaktan yoruldum enerjim sıfır evladıma bazen kendiöi kızarken buluyorum çok kötü oluyorum psikolojim bozuldu artık😭