Kızlar bende kıl kurdu var sanırım geceleri kaşınıyor sadece başka belirti yok bunun için hangi bölüme gitmeliyim? Bende varsa bebeğime de bulaşmış olabilir mi onu da kendi doktoruna mı götürsem napıcam bilmiyorum daha önce başına gelen var mı bir de tanıyı nasıl koyuyorlar