Merhabalar;
3.ayımıza girdiğimiz gün kasımın 9 unda sünnet olduk. Anlatıldığı ve yazıldığı kadar abartılı şeyler yaşamadık çok şükür . İstanbul Avrupa yakasında özel klinikte olduk Bahçelievler’de. Operasyon öncesi uyuşturmak için vurulan iğnelerde on saniye kadar ağladı oğlum ama 20 dk bekleme süresinde gayet sessiz sakin gülücük saçarak geçirdik zamanı ☺️
20 dakikanın sonunda mama hazırladım biberonla ve ben bebeğimi beslerken o sırada sünnet işlemi yapıldı. 15 dakika sürdü . Eşim,kayınvalidem ve ben eşlik ettik sünnet anında oğlumuza . Herhangi bir sorun yaşamadan 4 adet dikiş atılarak operasyon tamamlandı.
İlk gün ağrı kesici fitil ve calpol kullanmamız istendi aralıklı saatlerle . Ama fitile gerek kalmadı 4 saatte 1 olmak üzere calpol verdik birer çay kaşığı . Köpük bardağı ikiye keserek bezin içine yerleştirdik. 3 gün merhem kullandık sabah öğle akşam derken 5. Gün bardak kullanımımız bitti . Duşumuzu aldık. 1 hafta sonra dikişlerimiz kendiliğinden düştü ve çok şükür ağrısız sızısız sünnet işlemimiz erkenden bitmiş oldu😀
Darısı tüm sünnet annelerinin başına inşallah 🧿🙏🏼💐
4.500 tl e yaptırdım bu arada . Fiyatı yazmayı unutmuşum ☺️