kızım nerden geldiğini bilmediğimiz el ayak hastalığına yakalandı. Süreç çok zor geçiyor ağzında da oldu maalesef dünden beri de ellerinde ayaklarında tek tük olmaya başladı. İştah sıfır ne su içiyor ne emiyor ne bişeyler yedirebiliyorum lütfen yardımcı olun kafayı yemek üzereyim