Merhaba benim bebeğim 10 aylık. Bizde aynı şekilde hasta olduk ve uzun süre toparlanamadık. Geçmeyen balgamlı öksürüğü vardı. Balgamı sökebilmesi için bolca su içirdim ayrıca kuru dut tükettim. Kuru dutları rondodan gecirdim iyice toz haline gelene kadar. Sonra onu yediği mamaların içine kattım. Dutun öksürüğe iyi geldiğini duymuştum. O yüzden böyle bişey yaptım faydasınıda gördük. İnşaAllah sizede şifa olur.