Doğum yapalı 3 ay oldu regl olmadım diye doktora gittim muayne etti yumurtlama yeni başlamış birkaç aya regl olucağımı söyledi. Bu durumun normal olduğunu dedi fakat sezeryan iç yarası daha kapanmadığını ve regl olduğunda bu sebepten dolayı fazla kanaman olursa eğitim araştırma hastanesine git kamerayla bakılması gerekebilir dedi. Başına böyle bir şey gelen var mı ? 3 ay için normal mi ?