Selam anneler merak ettiğim bir şeyi sormak istiyorum. Benim alışveriş düşkünlüğüm var özellikle kıyafet konusunda eskimeden yenisini alırım neredeyse her sene dolabımı yeniliyorum yaz ayrı kış ayrı, giymediklerimi gönderir ihtiyacı olanlara veririm yada dolap uygulamasından satıyorum bunun dini boyutu nedir bilen var mı sonuçta çöpe gitmiyor diye düşünüyorum