Esra1260 ben daha önce çağrı merkeıznın satıs bölümünde calısmıs ve ınternet satmıs biri olarak koşarak uzaklaşın derim outbound projeler birde satış üzerne ise çok zor, bir de dönemimiz malum artık dolandırıcılar cok fazla genelde arayınca ınsanlar dolandırıcı muamelesı yapıyorlar yanı hiç kolay olmuyor telefondan satış..