Bizimde aynı perşembe günü kusması vardı kan verdik karaciğer enzimleri 1024 bulmuş hemen yatış verdiler tabi bebeğim sağlık durumu fiziksel olarak iyi olduğu için, yatırmadılar her gün 4 gün boyunca kan aldılar grip olduğu için yükselmiş. Enfeksiyon polikinliği de tabi takibe aldı. Şurup verdi doktor şükürler olsun düşmeye başladı. Ama çok zor bir durum. Biz ailece çok panik yaptık .