İyi günler. Kafa şekil bozukluğu için acaba ameliyat olan var mı? 2. Ay da takip edelim doktor ve 3. Ay da beyin cerrahına yönlendirdi. Kendi doktoruna mesaj attığımda 4. Ay kontrolüne gel gerek görürsem yönlendiririm dedi ve gerek gördü yönlendirdi. Bıngıldak açık 4. Ay beyin cerrahı alnında ki kemik sertleşmiş onu kapalı ameliyatla törpüleyelim dediler. Beyin olarak bi sıkıntı yok çok şükür ama 4. Ay olması biraz beni ürkütüyor. Eğer deneyimlenen varsa bilgilendirir misiniz? 🙁