etuerk julliyettanne üzerinde yazar ama ben almanyadayım mesela 15 aylık aylık bebeğime hala doktoru 0 numara olanı tercih ettirir sonra 1 numara çünkü 2 ve 3 te çok fazla şeker oranı olduğunu belirtmiştir kesinlikle 2 3 kullanmayız