Meri-Mel biranne06 Perwol deterjan,yumuşatıcı ABC ikisinden de çok memnunum sıvı kullanıyorum bu arada.
mavi2601 biranne06 yumuşatıcı olarak yumoş orkide kullanıyorum deterjan olarak aqua bor toz deterjan kullanıyorum gayet memnunum
uykusuzanne__ biranne06 omo kullanıyorum arıel kullanıyorum persil kullanıyorum 3 de gayet güzel 👍 yumuşatıcı olarakta vernel taze gül harika pembe olanı
sencokbiliyon biranne06 Deterjan olarak Ariel, yumuşatıcı da mavi renk yumoş kullanıyorum. Aşırı güzel kokuyor, çamaşırları balkona astığımda komşularım da sormuştu ne kullanıyorsun diye.
Mavigokyuzu biranne06 Omo nün yeni çıkan koku karşıtı deterjanı mu kem Mel deneyin bence, kokusu aşırı kalıcı, ek olarak yumoş un yumuşatıcilarini da kullanıyorum ikisi birleşince kalıcı güzel koku çıkıyor ortaya 😅