fob Çocuğunuza ilk giydirdiğiniz ayakkabı hangi markaydı ve memnun kaldınız mı? Önerebileceğiniz ortopedik ve sağlıklı markalar var mı?
sekerszkahve fob bende burda bekleyeyim ne alacağımı bilmiyorum bide kızımın sağ bacağında dışa basma var bu beni çok endişelendiriyor ortopedik iyi bir ayakkabı almam gerektiğini söylüyor herkes günlerdir araştırıyorum
yenianne01 fob 3 çoçuğumdada polaris aldım çok rahat ettiler 18 aylık oğlumda çok araştırdım vicco dediler hep viccoya baktım ama çok ağır ve çok sert ayakkabı yapısı polaris aldım bende iyikide almışım çok rahat etti yürümesinede yardımcı oldu
Aintyourmama fob ilk vicco ilk adım ayakkabısı aldım 21 numara aşırı dar geldi ayağı bile girmedi sonra Deichmann dan bir ayakkabı aldım o da çok ağırdı yürüyemedi sonra lc de kiko diye bir marka aldık o da çok kötüydü en son Polaris de rahat etti