alpsmother_ Anneler bana yardım edin artık parkta rezil olmaktan bıktım ya benim çocuğum 1 2 aydır böyle diğer çocuklara vurmayı huy edindi inadını söylemiyorum bile. Gidip çocuklarla güzel güzel oyun kurmuyor yanına biri gelince ilk güzel gidiyor sonra çocuğa vuruyor birden bir gün biriyle kavga edicez çok fena haklılar yani kim ister çocuğu zarar görsün ben bu huydan nasıl vazgeçiririm ya evde gelip bana da tokat atıyor aniden imdat gerçekten
Meri-Mel alpsmother_ Ayyy benim kızıma sürekli vuruyorlar cidden o çocuklar gözümde kötü gözükmeye başladı cidden çok kötü bir huy ya nasıl bırakır kaç aylık, neden şiddet eğilimi var çizgi film falan çok mu izliyor TV maruziyeti yapıyor diyorlar ya😬🥺
alpsmother_ alpsmother_ bugün mesela parka çıktık tek bir çocuk vardı önce onu itti sebepsiz yere sonra başka çocuk geldi baktım diğer ikisi hemen güzel güzel oyun kurdular oyuncak vardı benimki gitti yanlarına tutturdu bana ver diye ağlama krizine giriyor çocuğun elinden alıyor diğer çocuk başka oyuncak veriyor eline maşallah akıllı da benimki yok diğerini istiyor aldım artık eve getirdim ağlaya ağlaya niye böyle yapıyor oyun kuramıyor çocuklarla ve saldırıyor 😔
alpsmother_ Meri-Mel 2 buçuk yaşında tam yok zaten ona tv yasak konuşma geriliği olduğu için önceden biz parka giderdik birisi ona vursa elinden bir şey alsa öyle bakardı sesi çıkmazdı bu sefer fazla açıldı korkuyorum birine zarar verecek diye çekiniyorum artık annelerden ya napacagımı şaşırdım ya
Meri-Mel alpsmother_ Konuşmadığı için yapıyor kizimda bir ara aşırı derecede ağlama duygusu vardı şuan tam konuşmuyor yine ama eskiye nazaran baya açıldı hala konuşuyor sayılmaz.
alpsmother_ Meri-Mel inşallah geçici bir dönemdir ya iki yaş sendromu falandır gerçi o çocuklarda aynı yaştaydı ama maşallah sessiz sakinlerdi alıp psikoloğa götürsem konuşamayan çocukla ne konuşacak yani
ada99 geçen avmde bi kız bebek kızımın saçlarına yapıştı durduk yere 😅😅 oysa kızım tam tersi saçlarını okşamıştı sevmişti onu önümüzdeki de bizimkinin saçlarını çekti 1 yaptı tam cocuktur dedim 2,3 devam edince uzaklaştık ordan😅 bebeklerin huyudur galiba
alpsmother_ ada99 hiç istemiyorum saldırgan olmasını ya ne kendi arkadaşlık kurabiliyor öyle ne de milletin böyle bana aa tü kötü anne gözüyle bakmasını istemiyorum