Arkadaşlar merhaba 14 aylık bir oğlum var hamile olduğumu öğrendim bir önceki hamileliğimde düşük yaptığım için doktorum progestan verdi oğlum emiyor doktora sordum fakat verdiği cevaptan kendi de emin değildi kullanabilirsin gibi yarım yamalak bir cevap verdi benim de kafama takıldı emzirirken progestan kullanan oldu mu aranızda bileniniz var mı yardımcı olursanız çok sevinirim