ballibadem_ Kızlar oğlum doğduğundan beri her ay fotoğraflarını çekiyorum 6. Ayında da hazır satılan yazılı kukuletalı setler varya onlardan alacağım yine sadece foto çekimi yapacağım öyle parti falan veremem 😅 ama ne giydirsem diye düşünüyorum yani böyle doğum günü gibi giydirenler var baya ama normal alt üst takım giydirmek kötü mü olur o kadar hazırlanıp😄 yaptıysanız nasıl yaptınız paylaşır mısınız acaba benimle🥰
crybaby ballibadem_ https://ty.gl/0uard5vmwkalq Bende haftaya yapacağım bu setten aldım çok güzel geldi
sokaklahmacunuu ballibadem_ ballibadem_ Hafta ici 6 aylik oldu kendim cekim yaptim papyon takip hafta sonuda kendi icimizde oasta kestik hemde esimin dogum gunuydu
niluna ballibadem_ ben yapmıştım kızıma pandalı rulokatlı yarım yaş pasta yaptım pinterestte görmüştüm masanın üzerinde kızım pasta balon vardı sadece arkasına güzel bir nil 6 aylık yazısı astım çok sade olmuştu şapkalı şotlu bir kadife takım giydirmiştim kızıma☺️
ballibadem_ crybaby ben de bunun kalpli olanından alıcam canım sevindim güzel gelmesine 😊 bebişe ne giydireceksin bi de pasta yapacak mısın😅
crybaby ballibadem_ pasta alcam kendim uğraşamam kızım durmuyor hiç🤣 kıyafet almıştım yeni onu giydircem bide spa ya götürmeyi düşünüyorum https://ty.gl/k62tt4ib1ejil
crybaby ballibadem_ bence askı takıp altına keten bir pantolon güzel olur zaten evde çekecekseniz sıcak olur
Mavigokyuzu Biz de her yıl başında aynı fotograf stüdyosunda hem tek başına hem ailecek aynı pozla fotoğraf cektiriyoruz 😅 bu geleneği o istediği sürece de devam ettirmek istiyorum ilerde anısı olur, güzel oluyor böyle şeyler
parsegemommyyy Ben bu şekilde salopet giydirmiştim canım. Dilim şekilli pasta almıştım evde olan ne varsa aslında