cLearQueen 1 ay 23 gunluk kızım var, uykusundan genelde aglayarak uyaniyo. Bi yerde okudum biri mutsuz bebekler aglayarak uyanir yazmis. Bu dogru mu gercekten oyleyse cok üzülürüm
Ballikizim99 cLearQueen 1 aylık bebek neden mutsuz olsun ki😇 annesi yanındaysa mutsuz olmasına imkan yok bence
uykusuzanne993_ cLearQueen takip ettiğim Bi doktor 0-3 aylık bebeklerin iletişim şekli ağlamak demişti, derdini başka türlü anlatamaz ki hiç kafaya takmayın mutsuz falan değildir🌼
bsrashn cLearQueen annelere daha ne kadar baskı yapabiliriz diye düşünüp böyle şeyler uyduruyorlar işte