Aslında eylül ayında görüşme yapmıştık kreş ile vericektik sonra vazgeçtik hem maddi açıdan hemde gece uyanması oluyordu şuan bazen uyanıyo 1 defa bazende uyanmıyor ocak ayında vereceğiz borcumuz bitiyor ozamana, bide evde tek başına sıkılıyor hem konuşması açısından hemde sosyalleşmesi icin istiyorum sizinkilerin konuşması nasıl? Oğlum anne baba geldi, anne baba nerde vs. 3 lü konuşuyor ama akıcı degil yani ilerleme var ama tam konuşmuyor . Böyle olupta kreşe verdikten sonra konuşması çözülen oldumu