Kızlar geçen hafta normal doğum yaptım. 4 dışarıdan bir içeriden dikişim var. Doktorum doğumdan beri ayağa kalkmamamı ve oturmamamı söyledi. Sadece uzanır pozisyonda duruyorum. Haftaya ise bir mülakat için istanbuldan ankaraya gitmem gerekiyor. Doktorum asla önermediğini gitmememi söyledi. Ancak mecburen gitmem lazım. Doğumdan iki hafta sonra arabanın arka koltuğunda uzanır pozisyonda 5-6 saatlik bir yolculuk yapan var mı? Yaptıysa enfeksiyon kapan ya da dikişleri açılan oldu mu?