irem_alya_srtsn7 Aynı ayda benim kızım da öyleydi. Mama takviyesi dedi doktorum. Aptamil aldık çok az içip bırakıyordu. Sonra bebelac aldık çok şükür onu sevdi. Sizin de belki mama değiştirmeye ihtiyaç vardır
zmaanda ozgearpaci bilmiyorum ama bizim yaklaşık 1 aydırlar böyle git gide düzeleceğine daha kötü oluyor. Yani zaten emmek istemiyordu biberonla vermeye razıydım ama şimdi onu da istemiyor ne mama ne anne sütü
Canimkizim34 zmaanda gecikmeden idrar tahlili yapın lütfen benim bebeğim 4 aylıkken günde içtiği mama 300 400 cc anca vardı açtı yani hergun daha sonra doktora gittik idrar tahlili yaptı idrarında enfeksiyon çıktı ilaç verdi kullandık geçti çok şükür
Canimkizim34 ozgearpaci idrar tahlili isteyin doktorunuzdan muhakkak idrardaki enfeksiyon hem kilo alınımı durduruyor hemde iştahsızlık yapıyor ben kızımda şüphelenmiştim idrarda enfeksiyon çıktı ilaç kullandık düzeldi cok şükür
Zeynepravza38 ozgearpaci bana iyi geldi aslında kilosu her çocuk her ay alacak değil canım kafanı takma benim kızımda 3 aylıkken 5.775 ti şimdi kaç bilmiyorum ama çokta takmadım sağlıklı olusunlarda
fatiherennn Derin_23 benim bebeğim de aynı kiloda bende doymuyor galiba dediğim de hayır kilosu iyi dedi 2980doğmuştuu.mama önermedi .
Myagz ozgearpaci bu ayda yemek aralığını kendi düzenliyor arayı açıyor canım bu iştahsızlık değil 🤗 bebek kilo vermiş görünüyor bence geçen ay yanlış tartmış olabilirler 🤔 doğumuna göre güzel çünkü kilo alımı boyu da güzel uzamış. Biraz gözlemle bence canım mesela iki hafta sonra bi bak kilo alımına
ozgearpaci Myagz sağlık ocağı da 2 hafta sonra tekrar istedi gelmemizi umarım düzelir almasın önemli değil çok takılmam da üstüne vermiş aksine ona canım sıkıldı
Melikeakiner ozgearpaci Bu dönem atak döenemi canım. Maalesef mama veya meme reddi yapıyorlar. Az içiyorlar o yüzden kilo almıyorlar. Biraz sabredin, mamayı az tatlandırıp verin.
Kerim ozgearpaci Canım bende çok yaşadım 2ayda 300 gram almıştı ama ben meme reddi yaşadım biberonda vermek istemedim ama sonra uyanıkken aptamil kaşıkla verdim zaten göğsümü uyanıkken tutmuyordu uykuda da göğsümü vermiyordum sizde uyanıkken kaşıkla besleyin
Myagz ozgearpaci idrarına da baktır ama olabiliyor benim bebeğimde de oldu hiçbişey de çıkmamıştı ek mama verirsin olmazsa canım biberonla verirsen memeni bırakabilir alıştırma bardağıyla verirsin
Canimkizim34 zmaanda hayır idrarında sorun yoktu sadece bazı günler idrarında koku hissediyordum ama bizim en büyük sorunumuz iştahsız olmasıydı daha sonra doktroumuz enfeksiyon için şurup verdi düzeldi cok şükür 🙏