Radyalsimetri Süt alerjisi olduğu için hipp mamadan bu mamaya geçtik çok fazla gaz sancısı oluyor bu şekilde geçiş yapan var mı nasıl bir çözüm buldunuz
Radyalsimetri gizemalkan bugün doktor bize de evolvia deneyin dedi. Bebeğiniz kolay alış mıydı. Meme ucundan sıvı geliyor bizim şuan üzgünüm 😞