Sorum başlıkta ben büyük telefon seviyorum yani buzamana kadar kullandıklarım öyleydi şuanda 7plus var alıştığım için plus aklımda ama sizce hangisini almalıyım 13de bütçe olarak iyi geliyor kullananlar memnun musunuz pili nasıl yardımcı olabilir misiniz?