Merhaba
İlk önce 15 aylık oğlumda ağız içi yaralar çıktı ama onun çok ağırdı ağzını bile açamıyordu su içemiyordu 2 gün hastanede yattı. Şuan iyi . 2.5 yaşındaki oğlumada geçti ağzında yaralar var . Doktora götürdüm özel bir karışım hazırlattı birde aftoral ve umka diye damla verdi .başka yapacak birşey yok dedi.Karadut özü kullanıyorum . Karbonatlı suyla ağzını çalkalatıyorum. Ama geçmiyor . Çok ağlıyor ağzım acıyor diye . Gece uyumuyor ağlıyor . Bende mahvoldum artık . Başka bir çözümü var mı ? Başına gelen faydasını gören şunu kullan dediğiniz . El ayak hastalığı değil . Ateş yok . Sadece ağız içi ara