Merhabalar anneler . Benim 3.5 yaşında oğlum var ve yemek yeme problemi yaşıyoruz hala . Her gün soruyorum yemek istediği şeyleri ona göre yapıyorum yemekleri evde . Benim sormadan yaptığım yemekleri asla yemiyor zorlasam kusuyor. Herhangi bir kilo kaybı vs. yaşamadık çok şükür ama ben doğru düzgün yemediği için anne iç güdüsü falan mı bilmiyorum sanki vitaminsiz kalıyor gibi hissediyorum . Yemek yemediği zamanlar kuruyemiş veya meyvelerden çeşitli koyuyorum önüne biraz da onlardan vitamin alsın diye aç kalmasına gönlüm razı gelmiyor . Bir yandan da içim rahat etsin diye vitamin takviyesi almak istedim doktorda şurup formunda verdi onunda bir kere içti tadını beğenmedi ve 1 şişe vitamin günü geçti çöpe gitti . Jel formda olanları düşünüyorum ama 4 yaştan itibaren diyor ben şimdi kullansam alıp onlardan bir sıkıntı yaratıyor mu bilgisi olan var mı ve boykot olmayan bir marka önerebilecek anneler var mıdır dönüş yaparsanız sevinirim .