Merhaba kızım 3.5 yaşında çok az konuşuyor cümle kuruyor ama belli başlı mesela anne sessiz ol kardeşim uyuyor vs. Geçenlerde eşimin kuzeni almanyadan geldi kendisi psikiyatr ve şunları söyledi,
Kapsamlı cümle kurmada zorluk
Anlamlı iletişimde gerilik
Talimatları anlamada veya takip etmekte güçlük.
Yani bazı şeyleri anlamlandıramıyor mesela babası kızım napıyosun vs şeyler soruyor hiçbir tepki vermiyor. Ekran maruziyeti çok vardı onu birden kestim sıkıntı yaşamıyorum şimdilik kitapları ve yapbozlarıyla vakit geçiriyor. Cumartesi de dkt randevusu aldım. Var mı çocuğu böyle olup sonradan düzelen çok moralim bozuk yaşıtlarını görünce çok üzülüyorum:(