kızlar herkese merhaba , bugün korunmasız ilişkinin 14. günü en son bu ayın 1nde adet olmuştum uygulamalara göre en geç 29nda adet olmam gerekiyor ama ben ertesi gün hapı içtiğim için gecikeceğini düşünüyorum adet belirtim de yok bugün dayanamayıp erken gebelik testi yaptım ilk dakikadan negatif çıktı sonrada değişmedi zaten içim rahat değil yine de sizce sonuç değişir mi bu teste güvenip derin nefes almalı mıyım ya da biraz daha mı beklemeli miyim çok stresliyim nolur fikirlerinize ihtiyacım var şimdiden yanıt veren herkese teşekkür ederim