Deletedmom_297 Hanımlar iste geldimi yükleyin 46 tane bezi prima aktifi . 50 tlye aldım kapıya kadar da getiriyorlar haber veriyim dedim prima kullananlar faydalansın ben 5 numara kullanıyorum numaraları var bakın
Deletedmom_297 Deletedmom139 kaç numarası acaba 100 TL ben bulamadım 5 numara kullanıyoruz numara farkları da oluyor
Deletedmom_297 Deletedmom139 baktım şimdi evet ama benim bezim kalmamıssstııı ama e bebekteki 46 tanesi 65 TL ben 50 ye aldım
[silindi] Deletedmom139 prima kullanmıyoruz ama p.care de 156tanesi 135₺ falandı geçen gün ki indirimde
kokusudalin Ben trendyoldan alıyorum gerci molfix ama orada da cok uygun 240 tanesini 100 tl ye aldim
Deletedmom_297 Deletedmom139 15 kuruş daha avantajlı benim bez😀😀😀 tanesi 1250 geliyor sizin benim de 1086 ya
Deletedmom139 [silindi] numarası küçük olabilir güzelim 5 numarası tanesi 1 TL den aşağıya düşmüyor hiç 🤷🏻♀️
Deletedmom139 [silindi] 1 şubatta 400 TL 4 paket bez stoğu yaptım indirimin dibine vurdum herhalde 😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️
[silindi] Deletedmom139 4 numaraydı 86 kuruşa geliyordu tanesi molfix kullanıyoruz normalde kıyaslamak için baya hesaplamıştım😅
[silindi] Deletedmom139 en iyisi ben çoğu şeyi stoklayarak alıyorum hepte internetten alıyorum (mecburen) ama öyle bi stoklamışım ki şubat indiriminde alacak bişe kalmamış🤦🏻♀️😅
Deletedmom139 [silindi] hahaha içinin acısını buradan hissettim zamanında aldığın şeyler yarı fiyatına düşmüş ama sen stok yapmışsın hayat çok acımasız 😂😂🤦🏻♀️
Deletedmom139 [silindi] yaa elinde kalmasın da ilk cahillikle elimde bir sürü eşya kaldı o günden sonra abartıya girmiyorum artık giremiyorum sevgili kocam sağolsun 🤦🏻♀️ Evde ne ne kadar kaldı hepsini biliyor 😂😂bu arada postu mahvettik sessizce dağılıyoruz hemşire hanım 🤫🤫