tamamdanolmuss Aşı vurulmadan ağrı kesici ateş düşürücü fitil verilir mi? Kaynanam ben böyle yapardım sen de böyle yap diyip duruyor. Ateş çıkmadan vermek doğru mu? Yani ya ateşi çıkmazsa boşuna vermiş olmak istemiyorum? Sizce ne yapmalıyım?
nnoktaa tamamdanolmuss benim bazı arkadaşlarım aşıya gitmeden ateş düşürücü veriyordu sorun yaşamamak için. Ben hiç vermedim. Çok şükür bir sorun da yaşamadım (11 aylık) benim mantığım da çıkmayan ateş için niye ateş düşürücü vereyim ki? 😅
hasibe04 tamamdanolmuss vermeyin bence öyle saçma şeymi olur belki bebeğe ateş yapmayacak acil olmadığı sürece ilaç kullanma benim bebeğimde 2. Ay aşısını olucak haftaya ilk dozda hiç ateşi olmadı mesela
Ciok tamamdanolmuss Bence vermeyin evinizde bulunsun ateşdüşürücü gün içinde ateşölçerle takip edin yükseldiğini fark ettiğinizde verirsiniz zaten
tamamdanolmuss nnoktaa ya ben de öyle düşünüyorum hep kafamda ver ver diyip duruyor. Yoksa çok çekersin falan diyip korkutuyor. Zaten aşı yüzünden endişeliyim
tamamdanolmuss hasibe04 ben de bu duruma alıştırmak istemiyorum hiç. En ufak şeyde ağrı kesiciye koşmak istemiyorum. Belki de hiç ateşi falan çıkmayacak bilemeyiz neden vereyim ki
nnoktaa tamamdanolmuss oğlum 11 ayda çok şükür sadece 2 kere ateşlendi. Islak bez kompressiyle bertaraf ettim. Endişelenmeyin güzel düşünün güzel olsun 🥰
tamamdanolmuss nnoktaa inşallah biz de en ufak şekilde hayırlısıyla atlatırız 🙏🏻 vermeyeceğim sürekli ateşini kontrol ederim yükselmedikçe sıkıntı olmaz
tamamdanolmuss Ciok öyle yapacağım ya. Boş yere vermek istemiyorum yazık küçük bedenini hemen ilaca alıştırmak istemiyorum
tamamdanolmuss susamtanem_ merhaba, ben de öyle düşünüyorum ateş düşürücü ateşi olmayan bebeğe neden verilsin diye. Kaynanam sürekli ben öyle yaptım hiç ateşlenmediler çok rahat geçti aşı süreçleri diyip duruyor
2124 tamamdanolmuss Hayır hayır kesinlikle böle bişi yapmayın devlet aşıları zaten pek ateş yapmıyo ateşi olmadan neden küçüçük bedeni ilacla zorlayasın ateş olmaz genelde ama takıp edersın vok olursa veırrsın sakın verme güzelım 2 cocuğum var 2 sinde de devlet aşıısı ateş yapmadı bı özel aşı olan bexeron bıraz ateş yapmıştı onda da hemen vermedım ilac
tamamdanolmuss 2124 öyle yapacağım ya. Zaten mantıklı bulmuyorum vermeyi de. Buraya danışıp fikir almak istedim
susamtanem_ tamamdanolmuss kesinlikle vermeyin çünkü bebeğinizin ateşe ihtiyacı var ki antikor üretebilsin aşı öncesi verirseniz hiç ateşle savaşamaz dirençsiz olur. Ben aşıdan sonra ateşi 38-38.5 olmadıkça asla calpol vermem ki savaşsın siz kendinizi dinleyin kimler neler neler yapmış yenidoğan bebeğe pekmez bile yediriyorlar saçma sapan şeyler annesi sizsiniz kimseyi dinlemeyin
cokbilmismom tamamdanolmuss bu tamamen sacmalik Ateş olmadan niye vereceksiniz ki dinlemeyin çok bilmiş kaynananızı. Bizde ateş yapmadı mesela
betul97_ tamamdanolmuss Ağrı kesici, ateş düşürücü yazıyor üstünde. Ebe zaten aşı yaparken kolundaki ağrı yapar karma aşı tetanoz olunca nasıl kolumuz ağrıyor onunda ağrır dedi calpol verdim çay kaşığı ile öyle rahatlayıp uyuyordu
tamamdanolmuss susamtanem_ çok doğru söylüyorsunuz. Kesinlikle vermeyeceğim. Bağışıklık üretebilmeli bebek
momyyyyyyy tamamdanolmuss vermene hiç gerek yok ateşlenmiyorlar zaten ateşini takip et yeter eğer ateşi çıkarsa verirsin zaten sağlık ocağında bilgilendiriyorlar
tamamdanolmuss momyyyyyyy öyle yapacağım ateş düşürücü kullanmam gerekince veririm böyle boşa vermek istemiyorum hiç zaten