Azra00 almisken litresi buyuk al. Ufaklar gercekten cok ufak oluyolar. Ve rabbim nasip ederse 2kisi kalmicaklar, aile büyücek ☺️ benim onvo manuel 8litre var elim ayagim herseyim. Bi pisirmeye 9 kagitli kek aliyo icine. Buyuk fırın calistirmiyorum cok misafir gelmicekse. Temizligide cok pratik bence. Yui markasida cok iyi ben indirimden onvo denk getirdim diye aldim, degilse yui bakiyodum.