Kızlar merhaba,yaklaşık 10 ay önce emzirmeyi sonlandırdım.Sol göğsümde böyle yuvarlak kitle değil de sert beze gibi bişey var.Sağ göğse bakıyorum aynı seyler var ama sol daha büyük ve sert.Kitle dediğiniz şey yuvarlak ve hareket ediyor mu?Bu etmıyor ve göğsü sıkınca minik minik sütler geliyor.Korktum ve yarın bı doktora gıdecegım.