Neden mazeret sunuyor onu bı anlamak lazım, hakim mı yok ? Ücretle ilgili bir şey yapamazsınız sözleşme ve asgari ücret tarifesi gereği zaten ücret odenmeli. Ancak avukatın haklı mazereti olmaksızın dosyaniza dair dilekçeleri yazmamasi veya duruşmaya katılmaması hak kaybiniza sebebiyet verdiyse baro sikayeti ve savcılık şikayeti yapilabilir. Ama bunlar için hak kaybınız olduğunun ispatı gerekir aksi durumu sizin aleyhinize olur