nurasya23 Kızlar belden altı iğne ile sezeryan oldum 30 ağustosta 2 aydır belimde inanılmaz bi ağrı vardı MR a girdim maalesef hem fıtık ve çökme kırığıyla karşılaştım daha sonra tomografiye girdm şuan sonucu bekliyorum başına böyle bisi gelen varmı acaba
doruky26 Merhaba nasıl oldu omurganız ? Ağrılarınız falan ne durumda bebeği kucağınıza alabiliyor musunuz