Sedagoze kızım şuan 2 buçuk yaşında. Bizde sizin gibi 10 aylıkken ve daha önceleri hiç basmıyorduk. Ne bir yere tutunarak nede kucağımıza aldığımızda ayaklarını hiç bir
Şekilde düz bir yere bırakmak istemedi. Fizyoterapi ergoterapi nöroloji bir ton çocuk doktoruna gittik çok şükür her şeyimiz normal çıktı. Sadece oturuyordu, popo üstünde bile ilerlemedi, emeklemek için uğraşmadı bile. 15-16 aylıkken ayaklarını yere koydu destekleyerek bastırdık, yürüteç ne kadar zararlı deselerde hergun koyduk, onunla hareket edebileceğini anladığı an heryeri fıldır fıldır gezdi. Şuan çok şükür yürüyor koşuyor merdiven inip çıkıyor.. her çocuk bir değil insan tabiki tedirgin oluyor ama stres yapmayın kendi canı isteyince basacaktır siz yinede ayaklarının altına farklı dokuları hissetmesini sağlayın, destekleyin inşallah ayaklanır kısa sürede