Merhaba kizlar oğlum 9aylik bugün sağlık ocağına gittiğimizde ebemiz parmaktan kan alıp kan değerine baktı 8.3dedi çok düşük bı doktora git kan tahlili yapsın dedi.sizin bebislerin kan değerleri nasıl yükseltmek için ne verebilirim ki.simdiden teşekkürler 😊