atarepla 3 aylık oğlum burun aspiratörünü hiç sevmiyor öncesinde 3 5 damla serum fizyolojik yapıyorum ona da ağlıyor. Sizinkiler de böyle mi?
kuzeysmom4 atarepla benim bebeğim haftaya 5 aylık oluyor, bizimde aynı problemimiz var, zar zor serum fizyolojik damlatabiliyorum, bence huyları böyle inatçı. Üstünü giydirirken bile sinirlenip ağlıyor çünkü 😣
EgemenAtam atarepla 18 aylik oglum hala agliyor😂Fazla mudahale sevmedikleri icindir ama ben aglasa da yapiyorum kendi iyiligi icin
EgemenAtam atarepla Bu arada isterseniz baby vac alin elektrik supurgesiyle cekilen.Daha kisa ve hizli oluyor ve harika temizliyor.
yohh_yavv atarepla ağlamayan çocuk var mı ya ? 😂 benim bebeğim 13 aylık kıyametleri koparıyor ama mecbur yapıyorum yoksa nefes alamadığı için rahatsız oluyor 🫤
atarepla kuzeysmom4 Ben canı acıyor diye düşünüyorum açıkçası. Yoksa her seferinde ağlamazdı :( Ama üstünü değiştirirken ağlaması canı acıdığı için değil bence. Biraz sıkılıyor daralıyor diye düşünüyorum çünkü çok nazik giydiriyorum yine ağlıyor :)