2 gün önce safra kesesi ameliyatı oldum. 1 yaşında kızım var . Annem babam kayınvalidem eşim çocukla ilgileniyor ama asla durmuyor ya beni ya babayı istiyor . Babası ilgileniyor ama sürekli ağlıyor sabah başlıyor akşama kadar mız mız uyumak istemiyor şimdi de ağız burun alkıyor ağlamaktan hasta etti kendini.. ne yapacağımı şaşırdım. Bu ameliyatı olanlar var mı ne kadar sürede toparlarım işimiz çok zor gerçekten