Bende dün aynı durumdaydım balgam vardı enfeksiyon kapmıştı çok şükür bugün biraz iyi şimdi banyo yaptı uyudu 3 aylık doktor klamoks toz verdi şurup haline getirip günde iki defa veriyorum sizde götürürn doktora ne yazık ki kışın bu dertler bitmiyor 🤧geçmiş olsun