nesegul sakin kalmalısın. Sakin kalabilmek için ne varsa içmelisin:)) umarım bebeğin ilerleyen aylarda düzelir ama benimki 2 yaşına giricek hala aynı… erken aylarda normal kabul ediliyor kısa derin uykular. Bir uyku döngüsü var zaten onu tamamlayınca uyanıyorlar. Yapabileceğin bişey yok yani suan