arsentopik Bugun 1 yaş aşımızı olduk ama zaten 1 aydır gecmeyen burun akıntısı ve diş sancısından gece ıyuyamıyordu şimdi aşıda son güne gelınce yapmak zorumda kaldık siz nasıl geçirdınız?
Azra00 arsentopik çok şükür zorlamamisti bizi normalde bebeğim aşılar da ateş yapar 1 yaş aşısı bisey yapmadı şükür
arsentopik Bakbenanneoldum bacakta agrı yaptı üstüne basmakta zorlandı ama ates veya huysuzluk yapmadı şükür