Kızlar kızım 37 günlük son 10 gündür sürekli kabız oluyor. Doktor kulak çöpünü zeytinyağına batır makatını uyar dedi. İki gün önce o şekilde kakasını yaptı şükür ama iki gündür yine yapmıyor. Ikınmaktan kıpkırmızı oluyor ama yapamıyor 😔 önerisi olan var mı