aslancankus Selam tecrübeli anneler 4 buçuk aylık bebeğimiz için bugün oto koltuğu almayı düşünüyoruz bu iki model arasında kararsız kaldık fiyat ve özelikleri aynı kullanan annelerin fikirlerine ihtiyacım var
cokbilmismom aslancankus yoyko bear var bizde ama uzun yol hiç kullanmadık memnunuz 1 ay oldu alalı 7 aylık ama benimki
buseselvi Biz Kraft aldık çok memnunum gayet güzel bir şekilde dönüyor ve uyuduğu zaman kademeli olarak eğim verilebiliyor
Bereninannesii34 buseselvi ben de 1 buçuk yaşındaki kızım için alıcam, rica etsem link verebilme şansınız var mıdır. Bir çok modeli var çünkü
aslancankus Bereninannesii34 besafe alın derim 9 bin civarı ama ürün muazzam bizim bebeğimiz 4 buçuk aylık olduğu için besafe bize uymuyor ama uysa biz direk onu alırdık
buseselvi Bereninannesii34 benim aldığım model şuanda hiçbiryerde görünmüyor ama ben Kraft safe Turn 0-36 360 derece isofixli olanı aldım memnunuz 3 kademesi var yatmak için
aslancankus Azra00 uzun yolda iyi mi bir de uyurken rahat mı şimdi bebeğimiz 4 buçuk aylık olduğu için bize tam yatış özelliği de lazım
Hiilyuss aslancankus görüntüsü falan çok güzel ama bu arada yoyko bear bizdeki. Uzun yolda uyudugunda zor oluyor
Azra00 aslancankus iyi canım tam model bilmiyorum arabada, akşam unutmasam atarım sana Edirne den mersine, Konya ya, Antepe gidiyoruz uzun yola memnunuz
aslancankus Bereninannesii34 hatta kırmızısı baya popüler diğer renkleri arasında fark var mı bilemem biz tam onu alacaktık baya araştırdık ama bize uymadı bebeğim 4 buçuk aylık olduğu için