GkcnKn çok haklısınız mesela bende sürekli sallanıyorum deprem oluyor marşta, Antep’te, Hatay’da, Adana’da, Mersin’de, Malatya da hep kayseriyi vuruyor burda binalar hep yüksek 10 15 katlı 11ç katta oturuyorum bebğimle korkuyorum sürekli sallanınca direkt belirlediğimiz bir yer var oryaa gidiyorum ya da inebilirswm hemen binadan çıkıyorum bende bu korkunile yaşıyorum aşı falan o yüzden çok umursamıyorum aşı düşüncesi şuan sigara içmek gibi bir zararı olacak ise uzun vadede olur ama tek başıan bir zararı olacağını da düşünmüyorum yediğimiz içtiğimiz bile berbat artık onları da takmıyorum sallantılar korkutuyor beni de insan ölümden hep korkuyor ama elbet bir gün hepimiz için var Allah sıralı ölüm versin🙏🏼