Günaydın kızlar oğlum 3 yaş 6 aylık son zamanlar hiçbir şey yememeye başladı son 4-5 aydır böyle eskiden severek yediği şeyleri bile şuan yemek istemiyor bu durum beni çok üzüyor doktora götürdüm tahlil yaptı hiçbir sıkıntı yok boy kiloda iyi vitamin vs önerdi onları kullanıyoruz bir fayda yok ama gel gelelim yemiyor paketli gıda vermiyorum kesinlikle yerse bir iki dilim elma yer öğünlerde sade ekmeği yiyor sabah kahvaltıda eskiden iki yumurta yiyen çocuk şimdi tek yumurta yemez oldu ne yapmam lazım sizin çocuklarda böylemi kullandığınız iştah açıcı bişey varmı