2.5 aylıkken başladı hala devam ediyor 4. ay sekiz gün sonra dolacak sadece 100 gr kilo almış sadece . Ayakta gezerek farklı açılarda tutarak yatarak sallayarak denemeye çalıştım ama kabul etmiyor biberon da istemiyor 4 5 saat 6 saat bazen aç kalıyor. Ne yapabilirim başından geçen var mı nasıl düzelecek normalde 3 4 haftada geçiyor diye biliyordum ama hala devam ediyor. Artık moralim çok kötü ne yapacağımı şaşırdım😔