Arkadaşlar selam bebeğim 4 ay 10 günlük dün bir anda ishal başladı kusma ateş yok ama her yediğini çıkarıyor sabaha kadar hiç uyumadı dünden beri 20 en az kaka yapmıştır yemesi güzel yiyor ama içinde kalmıyor geçen hafta rota aşısı olduk etkisinin olabileceğini düşünmüyorum ama bilmiyorum neyden olmuş olabilir yapabileceğim bir şey var mı bugün de geçmezse doktoruyla görüşeceğim zaten